۱۳۱۱ هنرمند در جشنواره تجسمی جوانان ایران

۱۳۱۱ هنرمند در جشنواره تجسمی جوانان ایران به گزارش آبی طرح مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران آخر یافت؛ در این دوره ۱۳۱۱ هنرمند از ۳۱ استان با ۵۸۰۱ اثر شركت كرده اند.


به گزارش آبی طرح به نقل از ایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره كل هنرهای تجسمی، هادی مظفری ـ رئیس شورای سیاست گذاری بیست و ششمین جشنواره جوانان ایران ـ با بیان خبر رشد ۴۹ درصدی بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران اظهار داشت: بیست وششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با رشد ۴۹ درصدی وارد مرحله دوم شد. در این دوره ۱۳۱۱ هنرمند از ۲۵ استان با ۵۸۰۱ اثر شركت كرده اند.
او افزود: در این دوره ۳۱۲ هنرمند با ۱۷۰۷ اثر در رشته عكاسی، ۲۲۷ هنرمند نقاش با ۸۰۵ تابلوی نقاشی، ۱۹۴ طراح گرافیك با ۴۹۵ اثر، ۱۵۴ هنرمند طراح با ۴۶۵ طرح، ۱۳۷ تصویرساز با ۴۹۸ اثر تصویرسازی، ۷۵ هنرمند خوشنویس با ۱۳۰ كار خوشنویسی، ۴۰ مجسمه ساز با ۱۶۴ اثر حجمی، ۳۹ هنرمند نگارگر با ۲۰۱ اثر نگارگری و ۲۷ كاریكاتوریست با ۱۱۵ كاریكاتور شركت كرده اند.
مظفری خاطرنشان كرد: در بین استان های حاضر در جشنواره هنرمندان تهرانی گوی سبقت را ربودند و با ۲۳۸ هنرمند بالاترین تعداد حضور را داشتند. سپس اصفهان در مرحله دوم قرار گرفت و با ۱۳۱ هنرمند در این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان شركت كرد، خراسان رضوی با ۱۱۱ هنرمند جوان، آذربایجان شرقی با ۷۳ هنرمند، البرز با ۶۲ هنرمند، فارس با ۵۳ هنرمند و خوزستان با ۴۱ هنرمند جوان و... در این دوره از جشنواره شركت كردند.
بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده و با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از ۳۰ مرداد تا سوم شهریور ماه در ایلام برگزار می گردد.






1398/05/15
12:23:23
5.0 / 5
4167
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است