كتاب آینده خبر، مفاهیم و سناریوها در بازار كتاب

كتاب آینده خبر، مفاهیم و سناریوها در بازار كتاب كتاب «آینده خبر، مفاهیم و سناریوها» به قلم اكبر نصراللهی و هادی البرزی منتشر و روانه بازار كتاب شد.


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، اکبر نصراللهی استاد علوم ارتباطات به همراه هادی البرزی دانش آموخته علوم ارتباطات تالیف کتاب آینده خبر، مفاهیم و سناریوها را برعهده داشته اند که در بخش پیشگفتار آن می خوانیم:
شناخت آینده کمک خواهد نمود تا با آنچه که در حال وقوع است، هماهنگ شویم و یا با استفاده از فرصت ها و دوری از تهدیدها بخواهیم مسیر خویش را تعیین نماییم.
هرچند آینده بسیار وسیع ‎تر از رسانه ‎هاست اما رسانه ها هم عامل کوچکی نیستند و یکی از بازیگران تعیین ‎کننده آینده هستند که در ساخت فردای ما نقش دارند، پس به مانند حال، در آینده هم رسانه ‎ها نقش دارند و به شکلی شناخت آینده بدون شناخت نقش رسانه ها، ممکن نیست.
این کتاب در ۶ فصل دانش آینده پژوهی، اکوسیستم جدیدخبری، تحلیل نظریه های ارتباطات با عنایت به تغییر ماهیت مخاطب خبر به کاربر، روندهای اثرگذار بر آینده خبر، آینده پژوهی محتوای خبر و نمونه پژوهش های آینده پژوهی خبر و رسانه، به رشته تحریر درآمد است.
این کتاب را انتشارات آثار فکر منتشر نموده است.


1399/09/08
21:10:19
5.0 / 5
1160
تگهای خبر: استاد , بازیگر , سیستم , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است