نمایشگاهی با آثاری از آیدین آغداشلو،  ژازه تباتبایی و پرویز تناولی

نمایشگاهی با آثاری از آیدین آغداشلو،  ژازه تباتبایی و پرویز تناولی به گزارش آبی طرح اولین اكسپو هنرمندان پیشكسوت ایران، با هدف آشناسازی هنرمندان و علاقه مندان به هنر مدرن در گالری پردیس ملت برگزار می گردد.


به گزارش آبی طرح به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، دبیران اجرایی این رویداد هنری افسون منتظری و آرش ذوالقدر هستند كه روز جمعه (دوم اسفندماه) ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس سینمایی ملت واقع در طبقه منفی ۲ این مجموعه افتتاح می شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه هنری اینگونه عنوان شده است كه «با مروری بر آثار هنرمندان پیشكسوت به این مهم دست می یابیم كه گام نهادن در راه درست، آگاهی و شناخت بر هنر معاصر می تواند، آینده هنری درخشانی را برای هنرمندان به ارمغان آورد.»
در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان پیشكسوت همچون ژازه تباتبایی، پرویز تناولی، جعفر نامی، عباس كاتوزیان، منوچهر یكتایی، منصور قندریز، ناصر اویسی، صادق تبریزی، آیدین آغداشلو، رضا مافی، محمد احصایی، علیرضا اسكندری، فریده لاشایی، احمد اسفندیاری، آنوش یغیازاریان و... به معرض نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه اكسپو هنرمندان پیشكسوت ایران از ۲ الی ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ در گالری پردیس ملت برقرار است. امكان بازدید از این نمایشگاه در ایام عادی از ساعت ۱۱ الی ۲۰ و در ایام جمعه ۱۶ الی ۲۰ فراهم گشته است.
گالری پردیس ملت در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، روبروی بزرگراه كردستان، پردیس ملت، طبقه منفی ۲ واقع شده است.





1398/11/30
15:56:34
5.0 / 5
3774
تگهای خبر: پیشكسوت , تصویر , سینما , گالری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است