۴۲۰۰ كاریكاتور از ۸۸ كشور بر ضد كرونا

۴۲۰۰ كاریكاتور از ۸۸ كشور بر ضد كرونا به گزارش آبی طرح هنرمندان كاریكاتوریست ۸۸ كشور با ۴۲۰۰ اثر در مسابقه بین المللی «ما كرونا را شكست می دهیم» شركت كردند.


به گزارش آبی طرح به نقل از ایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره كل هنرهای تجسمی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی (دبیر جشنواره) در این حوزه اظهار نمود: بعد از ۴۰ روز از اعلام فراخوان مسابقه بین المللی «ما كرونا را شكست می دهیم»، هنرمندان كاریكاتوریست ۸۸ كشور در این مسابقه شركت كردند. از میان آثار رسیده ۲۱۸۸ اثر در مدت ۲۸ روز در سایت ایران كاریكاتور به نمایش درآمد كه در این بازه زمانی یك میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از این آثار دیدن كردند. این آثار علاوه بر سایت ایران كاریكاتور در صفحه مجازی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر هم نمایش داده شد.
به قول شجاعی طباطبایی طبق آمار اعلام شده بیشترین هنرمندان از كشورهای مختلف به این شرح است: ایران با ۴۳۶ هنرمند، تركیه با ۸۲ هنرمند، چین با ۷۲ هنرمند، هند با ۷۵ هنرمند، اندونزی با ۷۰ هنرمند، برزیل با ۴۸ هنرمند، روسیه با ۳۰ هنرمند، صربستان با ۲۶ هنرمند و اوكراین با ۲۵ هنرمند. اسامی شركت كنندگان كشورهای مختلف در سایت ایران كاریكاتور درج شده است.
مسابقه بین المللی «ما كرونا را شكست می دهیم» به همت دانشگاه علوم پزشكی شیراز و با همكاری نهادهای مختلفی مانند اداره كل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مركز هنرهای تجسمی، حوزه هنری بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و... برگزار گردید.



1399/01/24
23:40:19
5.0 / 5
2823
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است