كنسرت حمایت از حیوانات

كنسرت حمایت از حیوانات آبی طرح: یك خواننده كه قصد دارد كنسرتی را در حمایت از حقوق حیوانات و با شعار «دستان من پناهگاه تو» روی صحنه ببرد، اظهار امیدواری نمود كه شاید یك روز در تقویم، به نام حیوانات بی پناه و بی سرپرست، نامگذاری گردد.



سروش یعقوبی - خواننده - در گفت وگو با ایسنا، درباره ایده برگزاری این اجرا توضیح داد: در سال های اخیر، اتفاق های ناگواری برای محیط زیست و حیوانات در ایران رخ داده است. مثلا یوزپلنگ ایرانی كه شاید فقط ۲۰ قلاده از آن باقی مانده باشد، توسط شكارچیان كشته می شود و این شكارچیان حتی به محیط بان هایی كه می خواهد از این حیوانات دفاع كند نیز رحم نمی كنند.
او با بیان این كه این موضوعات برای فرهنگ غنی ایران بازتاب خوبی ندارد، ادامه داد: باید در این زمینه، فرهنگ سازی شود. من پس از تبلیغ برای این كنسرت نزدیك به ۸۰ درصد پیام مثبت از مردم دریافت كردم و حدود ۲۰ درصد مردم نیز معتقد بودند با وجود كودكان گرسنه و بی سرپناه، پرداختن به موضوع حیوانات، كار مناسبی نیست؛ اما به نظر من، آن ۸۰ درصد پیام مثبت نیز برای انگیزه دادن به من كافی است.
یعقوبی كه كنسرتش را ۲۰ مردادماه در تالار ایوان شمس برگزار می كند، گفت: می خواهم اولین كنسرت رسمی ام را به شكلی برگزار كنم كه قطعات آن ماندگار باشد. شاید به طور معمول، آهنگ های من شش ماه دیگر در ذهن مردم نماند، اما برگزاری این كنسرت با محوریت محیط زیست و حیوانات شاید موجب شود بعدها روزی به نام حیوانات بی پناه و بی سرپرست نامگذاری شود.
این خواننده توضیح داد: در كنسرت پیش رو، دو قطعه به شكل «آنپلاگد» اجرا می شود كه محوریت آن درد دل میان انسان های حمایتگر و حیوان هایی است كه به حمایت نیاز دارند. ما به طور كلی، ۱۵ تا ۱۶ قطعه در دو بخش اجرا می كنیم و از هنرمندانی مانند مریم سعادت، مرجانه گلچین و زهرا عاملی برای حضور در این كنسرت دعوت كرده ایم كه استقبال خوبی كردند.
یعقوبی همچنین اضافه كرد: هدف من این است كه بعد از این كنسرت بتوانم در مازندران و گیلان اجرا و این فرهنگ را در آن منطقه ترویج كنم، زیرا در آن مناطق، گونه های جانوری بیشتری وجود دارد و این فرهنگ سازی به نسل های آینده كمك می كند، زیرا اگر آن ها به حال خود رها شوند، شاید ضربه به حیوانات و محیط زیست ادامه یابد.
به گزارش آبی طرح به نقل از ایسنا، كنسرت سروش یعقوبی ۲۰ مردادماه ساعت ۲۱ در تالار ایوان شمس برگزار می شود. طبق اعلام برگزاركنندگان عواید این كنسرت صرف حمایت از حیوانات خواهد شد.

 

1396/05/18
18:11:49
5.0 / 5
4357
تگهای خبر: كنسرت , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است