برگزیدگان دومین جایزه سال استیكر عرضه شدند

برگزیدگان دومین جایزه سال استیكر عرضه شدند به گزارش آبی طرح مراسم اختتامیه دومین جایزه سال استیکر شامگاه دوشنبه، ۳۰ دیماه به صورت آنلاین برگزار گردید.


به گزارش آبی طرح به نقل از ستاد خبری جشنواره، میثم عسگری رئیس جشنواره ضمن تشریح نحوه ارتباط بشر از ابتدا تا به امروز اظهار داشت: سرعت ارتباطات بیان احساسات را سخت کرده بود و در اینجا بود که استیکرها پا به دنیای چت ها و پیام ها گذاشتند. استیکرها به مرور تبدیل به استیکرهای متحرک شدند و اخیرا هم استیکرهای صدادار طراحی شده است. استیکرها راحتتر، شفاف تر و حقیقی تر می توانند احساسات مخاطبان شبکه های اجتماعی را بیان کنند.
عسگری افزود: استیکرها علاوه بر بیان احساسات راه کم هزینه ای برای تبلیغات و سبب ماندگاری برندها هستند. طراحی استیکر برای کسب و کارهای اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. خلاقیت و هنر ابزاری برای خلق استیکر است. در آینده حجم مالی در بازار دیجیتال بسیار گسترده خواهد شد و استیکرها سهم بزرگی از این بازار را خواهند داشت. آیگپ و جایزه سال استیکر با رویکرد حمایت وارد این بازار شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران بالادستی تصمیم گیرنده هستند که بعضی از آنها اهمیت استیکر را نمی دانند و برخی هم می دانند اما کاری نمی کنند که جای تاسف دارد. ما باید از فعالان این عرصه حمایت نماییم تا در پنج سال آینده از دنیا عقب نمانیم.
وی ادامه داد: ما به این علت به سراغ جایزه سال استیکر رفتیم که می خواهیم کاراکترهای ایرانی و بومی داشته باشیم. پس از تحقیق و مطالعه در هر کاری باید کمک مالی و حمایتی صورت گیرد و دستگاه هایی که در حوزه فرهنگ هستند، باید کمک کنند تا بتوان از این فضای گسترده بعنوان فرهنگسازی استفاده و شغل ایجاد کرد.
بعد از آن بهرام عظیمی، رئیس هیات داوران دومین جایزه سال استیکر اظهار داشت: در انیمیشن از ما می خواهند انیمیشن های سینمایی خوب بسازیم که بچه ها طرفدار آن باشند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده یا بسیار کم افتاده است به این علت که شرکتهای بزرگ تولید انیمیشن در بیان گفتار و ارتباط با کودکان از ما جلوتر بوده اند.
وی ادامه داد: اتفاق درستی که در این جشنواره رخ داده، این است که ما از کسی نمی خواهیم استیکرهای خارجی را دور بریزد. فقط می خواهیم استیکرهای ایرانی را ببیند تا در یک رقابت درست با استیکرهای خارجی قرار گیرند.
رئیس هیات داوران دومین جایزه سال استیکر اظهار داشت: سال جاری ما ۷۹ شرکت کننده داشتیم که در این بین ۵۰ کار دارای استانداردهای بالا بودند. امیدواریم مردم از این استیکرها استفاده کنند و مورد قبولشان باشد.
بعد از آن عظیمی بیان کرد که سال قبل آثار جشنواره در نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته شده اما این نمایشگاه در این دوره به علت کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

همینطور برگزیدگان دومین جایزه سال استیکر به شرح زیر معرفی شدند:
تقدیر ویژه:
بهرام ارجمندنیا
تقدیر هیات داوران:
فریناز سلیمانی / حسین سلوکی / محسن سپاهی
نفرات برتر بخش استیکر متحرک:
نفر اول فریناز سلیمانی
نفر دوم مهناز یزدانی
نفر سوم شهاب جعفرنژاد
نفرات برتر استیکر ثابت:
نفر اول حسین زارعی
نفر دوم شیوا گل محمدی
نفر سوم مهناز یزدانی




منبع:

1399/11/01
22:46:03
0.0 / 5
223
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است