در جریان یك همایش بررسی می شود

رسانه ها در عصر كرونا چقدر می توانند به هنر كمك كنند؟

رسانه ها در عصر كرونا چقدر می توانند به هنر كمك كنند؟ هم اندیشی «هنر و رسانه های ارتباطی در عصر کرونا»با همکاری گروه تخصصی چندرسانه ای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر انجام می شود.


به گزارش آبی طرح به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، هم اندیشی «هنر و رسانه های ارتباطی در عصر کرونا» در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاه های استادان و پژوهشگران را با محور هنر و رسانه های ارتباطی در عصر کرونا، به بحث می گذارد.
این هم اندیشی ابتدا با ارائه گزارشی از غلامرضا آذری، دبیر علمی این هم اندیشی شروع خواهد شد. در نشست اول، چند تن از اعضای گروه چندرسانه ای فرهنگستان هنر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. در این جلسه، نصرالله جهانگرد درباره «اهمیت رسانه های ارتباط جمعی در عصر کرونا» مقاله خودرا ارائه می کند. «تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بر رسانه های دیجیتال در عصر کرونا» نیز عنوان مقاله ای است که یونس سخاوت ارائه می دهد.
در ادامه بهروز مینایی درباره «بررسی تأثیر کرونا در صنعت بازی های کامپیوتر ای» نظرهای خودرا بیان خواهدنمود.
سخنرانی علیرضا گلپایگانی درباره «استفاده از ظرفیت های انیمیشن برای آگاهی بخشی جامعه» اختتام بخش نشست اول این هم اندیشی خواهد بود.
در دومین نشست این هم اندیشی نیز چهار مقاله برگزیده دریافتی ارائه خواهد شد.
هم اندیشی «هنر و رسانه های ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، هم زمان با روز جهانی ارتباطات، از ساعت ۱۵ تا ۱۷: ۳۰، بصورت وبینار برگزار می شود.
علاقه مندان برای حضور در این وبینار می توانند از اینجا وارد نشست شوند.



1400/02/26
13:35:13
5.0 / 5
217
تگهای خبر: آموزش , استاد , انیمیشن , تخصصی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است