دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال خبر داد:

رقابت هزار و ۱۴۳ اثر در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال

رقابت هزار و ۱۴۳ اثر در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال آبی طرح: دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از حضور یک هزار و 143 اثر برای رقابت در بخش های مختلف این رویداد بزرگ در زمینه رسانه های دیجیتال آگاهی داد که در سامانه مربوط ثبت نام کرده اند.


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر امیرنیا با اشاره به جزییات دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال، اظهار داشت: بخش «سواد رسانه ای» جشنواره با ثبت ۲۶۹ اثر بیشترین تعداد دریافت اثر را به خود مختص کرده است.
وی ادامه داد: مخاطبان جشنواره دوازدهم رسانه های دیجیتال با ارسال ۱۹۸ اثر به بخش «خدمات مطالعات آموزشی» و ۱۹۴ اثر به بخش «خانواده و سبک زندگی» رتبه دوم و سوم استقبال از بخش های مختلف جشنواره را به نام این ۲ بخش ثبت کردند.
دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال اشاره کرد: با اتمام روند ثبت نام شرکت کنندگان دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال، کار داوری آثار شروع می شود.
وی اشاره کرد: مراسم اختتامیه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز عید سعید غدیر بصورت مجازی برگزار می شود.


دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال در یک نگاه

به گزارش آبی طرح به نقل از ایرنا، دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال بعنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای دیجیتال امسال در محورهای اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار می گردد.
«تولید و نشر، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های کامپیوتری و محتواهای دیجیتال» ۴ بخش این جشنواره هستند که برگزاری آن در بستر پلت فرم پلتزار به آدرس www.platzaar.ir در جریان است.
نایب رئیس مجمع ناشران دیجیتال اسلامی نیز در گفتگویی با گروه فرهنگی ایرنا با تاکید بر آمادگی ایران برای ورود به حوزه های جهانی اقتصاد دیجیتال، اظهار داشت: ارائه محصولات و دستاوردهای باارزش متخصصان حوزه فضای مجازی ایران به دیگر کشورها می تواند از با اهمیت ترین کارکردهای جشنواره رسانه های دیجیتال باشد.
سعید مشهدی با اشاره به تغییرات در زمینه های پلتفرمی، کمک به معرفی پلت فرم و محتوای فاخر تولید داخل، را از دیگر کارکردهای جشنواره هایی چون رسانه های دیجیتال عنوان نمود.
وی با تاکید بر این که کشور ما ظرفیت تولید محتوای باارزش و خاص در زمینه فضای مجازی را دارد اضافه کرد: به همت متخصصان دیجیتال ایرانی، در تولید محتوای فاخر فارسی بین اندک کشورهای فارسی زبان جهان سرآمد هستیم. این در حالیست که کشورهای پرتعداد عرب زبان در تولید محصولات فاخر، نرم افزارها و محتوای فضای مجازی توفیق چندانی نداشته اند.



منبع:

1400/04/22
21:21:11
5.0 / 5
261
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است