معرفی برندگان جوایز انیمیشن انسی

معرفی برندگان جوایز انیمیشن انسی به گزارش آبی طرح جشنواره انیمیشن انسی ۲۰۱۷ برندگان خود را معرفی كرد.


«ورایتی» نوشت: «لو بالای دیوار» و «دوست داشتن ونسان» دو جایزه بخش رقابتی و تماشاگران جشنواره بین‌المللی انیمیشن «انسی» ۲۰۱۷ را به دست آوردند.
 
در بخش فیلم‌های بلند، كریستال بهترین فیلم به «لو بالای دیوار» ساخته «ماساكی یوآسا» از ژاپن اعطا شد.
 
جایزه تماشاگران را هم «دوست داشتن ونسان» كه كاری مشترك از لهستان و انگلستان بود، به خانه برد. این انیمیشن كه درباره «ونسان ون‌گوگ» نقاش سرشناس هلندی ساخته شده، پس از اكران به مدت ۱۰ دقیقه مورد تشویق حضار قرار گرفت.
«دوست داشتن ونسان» تاكنون مجوز نمایش در بیش از ۹۰ كشور دنیا را به دست آورده است.
 
جایزه هیأت داوران در بخش انیمیشن‌های بلند، نصیب «در این گوشه جهان» ساخته «سونائو كاتابوچی» از ژاپن شد.
 
در بخش انیمیشن كوتاه جایزه انتخاب مخاطبان به «شیرماهی بابابزرگ» به كارگردانی «لوكره آندره» از فرانسه اعطا شد. جایزه ممتاز هیأت داوران این بخش به كشور فرانسه تعلق گرفت. «غول» ساخته «لارن برایبان» موفق شد این جایزه را به خانه ببرد.
 
در بخش فیلم اولی‌ها، «مرگ خوش تصادفی» ساخته «سرجیو میگولیچی» از رومانی برنده شد و هیأت داوران جایزه خود را به «دختر شرور» به كارگردانی «آیس كارتال» از تركیه تقدیم كرد.
 
كریستال بهترین فیلم كوتاه اول به «بار» از كشور سوئد تعلق گرفت و كریستال بهترین فیلم سفارشی نصیب «دنیای مادی» به كارگردانی «آنا گینزبرگ» از انگلستان شد.
 
برندگان بخش‌های سریال‌های تلویزیونی و دانشجویی نیز از كشورهای فرانسه، انگلستان، آمریكا و ژاپن بودند و جایزه افتخاری این جشنواره نیز به «جورج شویزگبل» شد.
 
جشنواره فیلم‌های انیمیشنی «انسی» یكی از معتبرترین رویدادها در عرصه پویانمایی در سطح بین‌المللی است كه هر ساله در ماه ژوئن در شهر انسی فرانسه برگزار می‌شود.
 
شروع این جشنواره به سال ۱۹۶۰ برمی‌گردد كه در ابتدا به‌ صورت دوسالانه برگزار می‌شد، اما از سال ۱۹۹۸ به رخدادی سالانه تبدیل شده است. جشنواره بین‌المللی پویانمایی «انسی» ۲۰۱۷ از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ ژوئن در فرانسه برگزار شد.
1396/04/17
14:38:32
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: انیمیشن , جشنواره , نقاشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
آبی طرح ، گرافیک و طراحی

آبی طرح

گرافیک و طراحی

abitarh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آبی طرح محفوظ است