معاون مطبوعاتی:
رسانه ها به جای نامزدها، برنامه های آنان را معرفی كنند
به گزارش آبی طرح معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید دوسویه بودن رسانه بعنوان ماهیت آن، اظهار داشت: رسانه هایی که با جریان یک طرفه فعالیت می نمایند همان بولتن و بروشور هستند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی درباره نقش رسانه ها در حضور حداکثری و انتخابات آگاهانه، با بیان اینکه در صورت نبودن بستر رسانه مردم از انتخابات و نتیجه آن آگاه نمی شوند، اظهار داشت: رسانه ها در مورد حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی به عهده دارند.
وی ضمن اشاره به ضرورت تبیین رسانه ها در مورد انتخابات، اضافه کرد: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقش آفرینی در انتخابات است.
خدادی وظیفه رسانه ها را منطبق سازی اطلاعات با حقیقت دانست و افزود: رسانه ها ضمن عرضه اطلاعات کاربردی و کارکردی باید منعکس کننده همه صداها باشند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش رسانه ها را اطلاع رسانی به مردم در راه انتخاب صحیح دانست و اظهار داشت: رسانه ها به جای انتخاب اسم باید به انتخاب برنامه بپردازند.
خدادی ضمن اشاره به این که بعضی از رسانه ها فقط نقدها را منتشر می کنند، خاطرنشان کرد: نباید جریان رسانه ای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعف ها را به مردم نشان دهند.
وی بر ضرورت دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تصریح کرد و اضافه کرد: در کنار نقاط تاریک و نقد ها باید نسخه های پیشنهادی هم عرضه شوند.
خدادی با بیان اینکه در کنار نقاط ضعف باید نقاط قوت هم بازگو شوند، اظهار داشت: ماهیت یک رسانه در دو سویه بودن آن رسانه است. رسانه ای با جریان یک طرفه همان بولتن و بروشور است.
وی با بیان اینکه رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخاب های زندگی روزمره هم نقش آفرینی می کند، تصریح کرد: موفقیت یک رسانه در بازنشر چاره در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
منبع: abitarh.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب